Join us or Die!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Hustle application

Go down 
AuthorMessage
KoNraD
Admin
Admin
avatar

Posts : 114
Join date : 2009-04-12

PostSubject: Hustle application   Tue May 12, 2009 8:55 am

Email: Brendo <brendan-ocallaghan@hotmail.com>
The following text was sent to you on
through your website contact form:
Real name: Brendan ocallaghan
Screen name: Hustle
Xfire username (required): brendo88
Age: 21
Ventrillo + Mic (yes/no): Ventrillo yes, will purchase mic if required
Favourite weapon/s and map/s: G36c, AK-74u, Mini Uzi all silenced, any map but countdown lol
Why you want to join ={DZ}=: Recently got into pc gaming a few months ago when i custom built a high performance pc at whole sale price lol, now want to join a clan and make some gaming friends.
Would you consider donating?: I have a credit card ;D
Back to top Go down
View user profile http://destinationzero.forumotion.net
ARABZ
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 193
Join date : 2009-04-16
Age : 26
Location : Sydney --> Hurstville Bruh

PostSubject: Re: Hustle application   Tue May 12, 2009 10:57 am

wow is it just me or is there a big surge in people wanting to join?

maybe its cos of all the servers Very Happy
Back to top Go down
View user profile
KoNraD
Admin
Admin
avatar

Posts : 114
Join date : 2009-04-12

PostSubject: Re: Hustle application   Tue May 12, 2009 12:34 pm

yeah there is a huge surge at the moment...i'm all like HOLY FUCK NEED WEED...to much stimulation!! chill the jamaican way!
Back to top Go down
View user profile http://destinationzero.forumotion.net
davestyles
Veteran Member
Veteran Member


Posts : 168
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Hustle application   Tue May 12, 2009 2:38 pm

lol reflex..

_________________


-Style with every kill
Back to top Go down
View user profile
ARABZ
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 193
Join date : 2009-04-16
Age : 26
Location : Sydney --> Hurstville Bruh

PostSubject: Re: Hustle application   Wed May 13, 2009 1:47 am

wtf? im hoping ur not already doing weed? its not even half way through the year :/
Back to top Go down
View user profile
Vect0rz
Iam Teh Chosen One
Iam Teh Chosen One
avatar

Posts : 167
Join date : 2009-04-13
Age : 25
Location : Behind You

PostSubject: Re: Hustle application   Wed May 13, 2009 8:09 am

ReFlex wrote:
yeah there is a huge surge at the moment...i'm all like HOLY FUCK NEED WEED...to much stimulation!! chill the jamaican way!

woooaahhh...take a chill pill man =D

Quote :
wow is it just me or is there a big surge in people wanting to join?

maybe its cos of all the servers Very Happy

u seriously classify three applications a big surge? i mean...think about it...not that much....one of them is oz's friend, another is stylez friend and some other guy woulda just been like hey..this is a pretty good clan...i'll join........it's called coincidence =)

Quote :
wtf? im hoping ur not already doing weed? its not even half way through the year :/

whats wrong with that?

_________________
====================
"May God have mercy on my enemies, because i sure as hell won't"
====================

={DZ}=Tonem
Back to top Go down
View user profile
ARABZ
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 193
Join date : 2009-04-16
Age : 26
Location : Sydney --> Hurstville Bruh

PostSubject: Re: Hustle application   Wed May 13, 2009 1:01 pm

whats RONG WITH THAT>?? u do that shit now, thers half a year u will look back on and go, wtf happened there? --> wait till the end of the year, its not as regretable

yo, whats this gotta do with hustle?
Back to top Go down
View user profile
davestyles
Veteran Member
Veteran Member


Posts : 168
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Hustle application   Wed May 13, 2009 4:14 pm

i dunno mate your just spamming again?

_________________


-Style with every kill
Back to top Go down
View user profile
ARABZ
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 193
Join date : 2009-04-16
Age : 26
Location : Sydney --> Hurstville Bruh

PostSubject: Re: Hustle application   Thu May 14, 2009 4:46 pm

im spamming? wtf.. go up and u will notice reflex started this
Back to top Go down
View user profile
Vect0rz
Iam Teh Chosen One
Iam Teh Chosen One
avatar

Posts : 167
Join date : 2009-04-13
Age : 25
Location : Behind You

PostSubject: Re: Hustle application   Tue May 26, 2009 8:41 am

you started it actually...if you didn't mention the big surge of people, reflex would have had no reason to comment

ha pwnt

=p

_________________
====================
"May God have mercy on my enemies, because i sure as hell won't"
====================

={DZ}=Tonem
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hustle application   

Back to top Go down
 
Hustle application
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hustle.ctg
» Viewing application/x-chess-pgn MIME on Android
» JOB APPLICATION!! Group: Reporter
» JOB APPLICATION!! Group: CB Mod
» MM app store rating

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
->EvO<-||Forum :: Clan Related :: Recruitment :: Successful Applications-
Jump to: